duminică, 4 aprilie 2010

WTF?!

In prima Zi de minunata sarbatoare pascala (tre sa scriu cu "p" mare?) am avut un chef nebun sa ies (adica azi). Incep sa trec excitata prin agenda, dau vreo doua telefoane,nu mai iese nimeni. Ma suna cineva. Deja ma simt importanta. Ieei mergem in fundatie "Gorgos change of plans mergem in copou la o bere la terasa in Deja vue". "gorgos da hai sa mergem in expo ca e o terasa misto acolo"[10 min]"nu hai sa mergem ca e frig aici, si daca beau bere mi se face si mai frig". Deja plictisiti, vedem niste fenomene absolut "glam" care se indreptau "glam fata"catre expo, poate mai agatau cate un giugiuc din ala gras, cu burta, dar care are A6, fataaa. Picture this: colanti din piele, bluza cu paiete, botine cu strasuri, cu jvarovschi. Ne facme cruce, trecem mai departe cu speranta luminii divine in sufletele noastre pure.[2 min mai tarziu] Familie asortata, toti cu camasha de blugi. 2 pasi mai in fata, un drac mic imbracat tot in addidas negru, cu o sapca anii 90 in cap. Chiuuut! Am zis de mosuletul ala care avea scris pe sapca "No fear"?-ok,ce putea sa faca?sa inceapa sa faca niste miscari de Bruce Lee?.[10 minute] Un drac, nu mai mult de 12 ani, trece smecher pe langa noi, ca un bro from tha hood, isi mai ridica putin pantonii in timp ce suna(Abonatul nu raspunde.Pt a lasa un mesaj, apasati butonul rosu).
Nu am o incheiere stralucita, nu am condei cum zice profa mea de romana, ideile nu's "inchegate", da pot sa zic asta: NU MAI EXISTA OAMENI NORMALI!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu