vineri, 2 aprilie 2010

Experienta "Good morning to you to"

Sa mergi cu RATP'ul in iasi e o experienta unica, care insa nu prea merita traita de oricine, mai ales pe ruta 41 sau in cazul cel mai rau (daca esti ghinionist si e cald afara) 41b(PICIORUL LUPULUI aka CIUREA). Dupa ultima mea experienta, cu ratze si toata gradina zoologica in 41b, am zis ca nu mai merg neam cu autobuzul. Dar mi'am pierdut usor gandul asta. Dimineata, pe la 9 ma urc in 41,sa merg in podu ros ca mai apoi sa ma urc in 121. Zic ieei am noroc fara negriciosi(again,nu's rasista, da' damn). Ma duc frumos la geam si simt un naduf de ceapa. Spiritul meu de observatie imi zice ca unii oameni inainte sa plece mananca branza cu ceapa(breakfast of champions) inainte sa plece de acasa. Merg pe sistemu "daca astia la tara mananca branza cu sheapa dimineata she, sa nu mananc si yo, ca tre sa am energie". Tind sa contrazic aseste persoane! SUNTETI IDIOTI??! Alta chestie care m'o facut sa'mi vina sa plang au fost nenumaratele burti de bere ale cocalarilor pe care le'am vazut in autobuz. M'o facut sa'mi doresc sa ma intorc acasa si sa ma ascund sub plapuma. Surprinzator, inca iubesc orasul asta. Baruri nu mai sunt cine stie ce, dar ai gradina zoologica din Sibiu la orice pas. Fabulos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu