luni, 19 aprilie 2010

i thought i saw you in the cornerstone:X

Am gasit recently niste melodii live de la una din trupele mele preferate Arctic monkeys care ma obsedeaza. La fel ca multe alte chestii in ultima vreme cum ar fi serialul The Vampire Diaries. Daaar am zis sa postez clipurile
Alex Turner is my never-gonna-happen love:X





Un comentariu:

  1. Sunt Mihaela Butnaru, de la bookblog.ro, poti afla mai multe despre mine de acolo sau de pe blogul personal. Momentan lucrez la un studiu despre comunicarea pe bloguri si am nevoie sa imi raspunzi la 16 intrebari despre blogging. Daca te intereseaza sa participi la acest studiu, trimite-mi un e-mail la adresa mihaela.butnaru@gmail.com si iti voi da toate detaliile. Participind poti cistiga, prin tragere la sorti, un premiu surpriza.

    RăspundețiȘtergere