luni, 18 ianuarie 2010

Don't be so humble,you're not that great!

M-am gandit. Serios cum poti sa faci asa ceva? Mi s'au intamplat o gramada de treburi dubioase pana azi, da' una asa niciodata. Adica te'ai gandit tu ca asa e ok? Nu, probabil ca nu.




P.s.De obcei nu'mi place sa discut politica. Deloc. Da ce am auzit acu la televizor, m'o facut sa'mi dau seama in ce tara traiesc; mie inca nu'mi vine sa cred. Se pare ca Mircea Geoana si nefasta'sa sustin ca au fost aplicate asupra lor energii negative, parapsihopupu shit, raze violete sau nu stiu ce naiba. E de'a dreptul fascinant, mai ales ca astia doi de "nu stiu cum de m'o lasat astia sa fac politica" zic ca aceste presiuni parapsihologiece au fost exercitate asupra domnului Geoana in ziua "Bataliei finale" dintre acesta din urma si Baselu. No'i fi eu vreo experta, dar numai mie mi se pare de rasul curului? Daca la asta oa juns politica si televiziunile, daca asta am ajuns sa vedem la stiri, atunci lumea asta chiar se duce de rapa si chiar sper, sper ca mayasii aveau dreptate si chiar o sa murin toti, poate o sa fie mai bine dupa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu