marți, 12 ianuarie 2010

Are you fucking nuts?

Aproape am uitat cat de maxima o fost vara aia. Aproape am uitat sentimentul care il aveam atuncic and stateam toate in foisor, cu perfect si cu tutun. Vorbeam despre toate si toti, ne faceam planuri. Mai tii minte? Ziceam ca o sa mergem la facultate in afara si o sa ne adunam toate la mijlocul drumului dintre noi si o sa stam impreuna. Radeam cu pofta la cele mai neamuzante si neinspirate glume. Stateam cu soarele in ochi in fiecare dimineata, cu inghetata noastra si sucul de cactus. Mergeam la cafele in Belfast si eram "jefuite" de tiganci. Ne placea frappe-ul cu caramel din takeat. Colindam orasul noaptea, faceam poze cu toate afisele.Lansam trenduri noi, 2+1 genti,gen. Ne placea si tequila. Am iesit pentru prima oara intr'un club, am baut pentru prima oara vodka cu cola. Am cantat si dansat pe Andre si Genius in aprilie si tot atunci am mers in Viper si am baut primul cocktail. Am trecut si peste Valentine's day impreuna. Am trecut peste multe impreuna.
N'aveti cum sa uitati asa ceva.
xx



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu