marți, 19 ianuarie 2010

And she's buying a stairway to heaven

In incercarea mea de a imi ocupa timpul cu ceva cat de cat interesant si ascultand un CD cu top 500 cele mai bune cantece a tuturor timpurilor am dat (evident!) peste Led Zeppelin si a lor minunata "Stairway to heaven". Caut pe net verusuri si imi amintesc ce citisem la un momentdat si am zis ca dau un search ca tot omu pe Google.Wikipedia. Perfect. Se pare ca Stairway to heaven, daca o asculti de la coada la cap, contine un mesaj satanist.
Inca nu reusesc sa pricep cum asa o melodie perfecta si care atinge la suflet milioane de oameni din intreaba lume, poate fi considerata ca fiind ceva rau. Mi se pare imposibi si nedrept sa zici asa ceva. E ca si cum i'ai zice unui copil ca nu exista Mos Craciun;e ca si cum ar arunca cineva cu o piatra in tine si apoi nu ar recunoaste. E ca si cum mi'ai spune mie ca nu mai exista ciocolata pe planeta.





Led Zepplin - Stairway to Heaven
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu