miercuri, 24 februarie 2010

Nu te lasa prins

Adevarul e ca la coafor auzi primele si cele mai importante barfe ale zilei. Azi, coafeza zicea ingrijorata ca este unu nebun prin oras care merge pe strada si inteapa fetele. HAHA! Maica'mea disperata"Gata nu mai iesi noaptea pe strada!"/:) OK?!
Ajung acasa. Agresorul prins. Nu numai ca e cam tiganos gagiul(in general nu's rasista dar damn, astia fac cele mai multe prostii), dar probabil are si un fetis din asta din categoria "SUPER MEGA DUBIOS". Bine ca o fost prins, pot sa ies si eu in oras fara sa ma sune maica'mea din 5 in 5 minute.
Insa, cel mai misto mi so parut ca l'o luat de aiurea pe nenea ala care umbla sexi prin oras(sigur stiti despre cine vorbesc!!Ala care se misca lasciv vara in pantaloni scurti si iarna cu ochelari de soare si danseaza pe platforma in Skye). Surprinzator,vorbea extrem de normal. Partea misto e ca daca esti mai ciudatel, toate oalele se sparg in cap la tine. URAT!!
Urmatoarea melodie nu are nici o legatura cu tema abordata in acest minunat entry!Mi se pare geniala interpretarea situatiei.


Un comentariu: