joi, 18 februarie 2010

Fabulos

Ca o fetita constiincioasa ce sunt, mai ales ca am bacu, am fost azi la pregatire(in caz ca va intrebati,tot am sentimentu ca o sa'i fut profului un caiet in cap in orice secunda). Ma urc in autobuz, mai mult adormita decat treaza si voioasa ca un soim al patriei adevarat, arunc o privire in autobuz sa vad despre ce dumnezeu sa mai scriu pe blog. Imi cad ochii asupra unei matusi. Mesteca intr'un stil absolut impecabil o guma(cu gingiile), avea o geanta mare maro si lucioasa(:O:O). Intorc privirea sa ma uit pe geam,ar trebui sa fie ceva mai interesant. NIMIC! Ajung iar la babuta. Acum cauta frenetic in geanta, scotea bani,punea la loc. Imi cad ochii pe mainile ei si realizez ca niste unghii lungi, false nu prea merg cu mainile zbarcite de matusica.
Respect pentru cei mai in varsta,dar pana la un punct! Nu tre sa arate ca sora mai mare si mai urata a lu' Britney Spears
OLE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu